Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 796
In het Referentiekader taal en rekenen is in referentieniveaus vastgelegd welke kennis en vaardigheden leerlingen moeten hebben aangaande rekenen/wiskunde. Om scholen en andere belanghebbenden te ondersteunen bij het ontwikkelen en aanpassen van lesmethoden, leermiddelen, toetsen/examens in het rekenonderwijs is SLO gevraagd een concretisering te maken van elk van de referentieniveaus uit het Referentiekader taal en rekenen. Deze publicatie geeft concretiseringen van het niveaus 2S voor vmbo/mbo-2. Elk rekendoel uit het referentiekader is voorzien van een toelichting, aanvullende voorbeelden, suggesties en opmerkingen.
26 januari 2015
Met deze lijst kunt u inventariseren in hoeverre u al werkt aan leerdoelen die relevant zijn voor een optimale voorbereiding van gtl-leerlingen op havo en mbo.
4 juli 2017
Digitale enquête Je moet een digitale enquête aanmaken in een enquêtewebsite die onderstaande vraagtypen kent: open vragen, waar iemand een tekst in kan vullen; meerkeuzevragen, waar iemand maar één antwoord kan geven; meerkeuzevragen, waar iemand één of meer antwoorden kan geven; schaalvragen, w...
Behoort bij: 18 digitale enquete
1 maart 2016
Leerlingenquête tevredenheidsonderzoek Informatietechnologie vmbo-tl In welke klas zit je? derde klas vierde klas Ben je een jongen of een meisje? jongen meisje Welke van onderstaande vakken doe je? (meerdere antwoorden mogelijk) wiskunde nask 1 economie biologie Denk je dat dit vak belangrij ...
Behoort bij: 18 tevredenheidsonderzoek bijlage
1 maart 2016