Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1938
Tips en aanwijzingen voor het analyseren en interpreteren van observatiegegevens Schrijf iedere observatie uit op hoofdpunten voordat u een volgende observatie gaat houden (zo mogelijk binnen een dag na het houden ervan). Orden de hoofdpunten naar de centrale evaluatievragen. De samenvatting kan,...
31 oktober 2016
Leerlingtoets Om te achterhalen wat leerlingen geleerd hebben, kunnen ze een toets maken. In sommige gevallen bevat het lesmateriaal zelf een toets. In andere gevallen zult u een aparte toets moeten ontwikkelen. Omdat toetsvragen afhankelijk zijn van de doelstellingen, inhoud en de werkvormen die...
Behoort bij: Toets SLO Leerplanevaluatie Taakhulp2 1
31 oktober 2016
Leerlingenleerdoelenkaart Sleutelbegrippen levende en niet-levende natuur Hieronder een voorbeeld van een leerdoelkaart voor mens en natuur van Spring High, Amsterdam. Deze leerdoelkaart wordt ingezet om leerlingen zelf een planning te laten maken en doelen te kiezen op een bepaald niveau. Deze ...
Behoort bij: Voorbeeld Springh High sleutelbegrippen
13 februari 2020
Docente nhandleiding Lessenserie Kritisch denken Een kritische houding ontwikkelen in de bètavakken Vak/leergebied Scheikunde Kan ook vakoverstijgend in de bètavakken worden aangeboden. Schooltype/afdeling Voortgezet onderwijs Leerjaar Havo-vwo klas 4 en verder Is aan te passen naar havo-vwo...
Behoort bij: Grenzen aan de Chemie, docentenhandleiding
20 augustus 2020