Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Met deze werkvorm inclusief invulbaar werkblad geef je met collega’s antwoord op de vraag: hoe zet jij als docent de leerlingen in actie in de vijf fasen van formatief evalueren? En waaruit bestaat de interactie tussen docent en leerlingen in deze FE-fasen en het hele FE-proces? Samen formuleren jullie concreet antwoord op hoe je het proces van co-regulatie vormgeeft in de klas.
Met deze werkvorm inclusief invulbaar werkblad geef je met collega’s antwoord op de vraag: hoe zet jij als docent de leerlingen in actie in de vijf fasen van formatief evalueren? En waaruit bestaat de interactie tussen docent en leerlingen in deze FE-fasen en het hele FE-proces? Samen formuleren jullie concreet antwoord op hoe je het proces van co-regulatie vormgeeft in de klas.
Dit kader ontwerpruimte is voor ontwikkelaars, zodat zij bruikbare kerndoelen maken voor leerlingen en leraren die passen in de beschikbare tijd
Dit kader geeft de verdeling van ontwerpruimte van examenprogramma’s aan, wat bijdraagt aan evenwichtige en niet overladen onderwijsprogramma's.