Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1632
Computational thinking D enkvaardigheden bij programmeren Onderwijsdoelen PO Onderwijsdoelen VO onderbouw Onderwijsdoelen VO bovenbouw Problemen (her)formuleren Problemen (her)formuleren Problemen (her)formuleren (Her)formuleren van een probleem zodat een computer het kan oplossen De leerling: ...
Behoort bij: Computational thinking PO VO (versie 3 2 2017)
2 maart 2017
bjbj XL ZL ZL ZL ZL ZL ZL qN XL XL pK RG DL pK pK Criteria voor uitdagend aanbod Doel Docenten criteria voor uitdagend aanbod aanreiken, om duidelijk te maken wat getalenteerde leerlingen nodig hebben Docenten vanuit een visie zelf criteria voor uitdagend aanbod laten formuleren Docenten laten komen...
Behoort bij: Criteria uitdagend aanbod
17 februari 2016
Variant 1: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op de gereviseerde taxonomie van Bloom (Anderson et al, 2001) Naam l eerling: Leerjaar: Vak: .. Docent: . Gelieve een determinant alleen in te vullen als u daarover voldoende weet. A. Vakspecifieke cognitieve ontwikkeling *...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 1
6 juli 2017
Variant 2: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op de taxonomie van De Block (Lahuis, 1986) Naam leerling: Leerjaar: . Vak: ... Docent: . Gelieve een determinant alleen in te vullen als u daarover voldoende weet. A. Vakspecifieke cognitieve ontwikkeling *1 2 3 4 1 De leerling ...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 2
6 juli 2017
Variant 3: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op OBIT van APS (Spijkerboer et al, 2007) OBIT is in de eerste plaats ontwikkeld als instrument om docenten te helpen in hun onderwijs verschillende cognitieve niveaus te onderscheiden. OBIT staat voor onthouden, begrijpen, integreren e...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 3
6 juli 2017