Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Verkenning om meer duidelijkheid te krijgen rond een aantal vragen: wat is BI? Hoe vormt BI zich? Welke rol kan lichamelijke opvoeding (LO) en bewegingsonderwijs hierbij spelen?
De opbrengsten geven handvatten aan de ontwikkelteams die aan de slag gaan met nieuwe kerndoelen en examenprogramma’s om BI een plek te geven in het curriculum van LO.
Het is belangrijk om de nodige tijd te besteden aan een goede planning en aan het programma van eisen.
Het is belangrijk om de nodige tijd te besteden aan een goede planning en aan het beantwoorden van de vraag.
Het is belangrijk om de nodige tijd te besteden aan een goede planning en aan het programma van eisen.
Dit model helpt je onderscheiden, hoe op verschillende niveaus aan curriculumontwikkeling wordt gedaan. Een curriculum is kortweg ‘een plan voor het leren van leerlingen’. Op verschillende niveaus wordt nagedacht over zulke plannen.
Het is belangrijk om tijd te besteden aan een goede planning en aan het beantwoorden van de vraag of welke informatie/materialen je nodig hebt.