Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1575
Computational thinking D enkvaardigheden bij programmeren Onderwijsdoelen PO Onderwijsdoelen VO onderbouw Onderwijsdoelen VO bovenbouw Problemen (her)formuleren Problemen (her)formuleren Problemen (her)formuleren (Her)formuleren van een probleem zodat een computer het kan oplossen De leerling: ...
Behoort bij: Computational thinking PO VO (versie 3 2 2017)
2 maart 2017
Vergelijking tussen de vmbo competenties en de algemene vaardigheden uit kerndeel a van het conceptexamenprogramma Groen Competenties vmbo Kerndeel a (Zie voor uitwerking beroepsgerichte algemene competenties 120701 Cito) Beslissen en activiteiten initiëren 4 . Plannen en organiseren in ...
Behoort bij: Conversietabel Groen
26 mei 2016
bjbj XL ZL ZL ZL ZL ZL ZL qN XL XL pK RG DL pK pK Criteria voor uitdagend aanbod Doel Docenten criteria voor uitdagend aanbod aanreiken, om duidelijk te maken wat getalenteerde leerlingen nodig hebben Docenten vanuit een visie zelf criteria voor uitdagend aanbod laten formuleren Docenten laten komen...
Behoort bij: Criteria uitdagend aanbod
17 februari 2016
Curriculair spinnenweb De kern van een leerplan op microniveau (een lessenreeks of onderwijsprogramma) betreft doorgaans de doelen en inhouden van het leren. Echter, onderwijs en daarmee ook een lessenreeks behelst meer dan alleen de doelen en inhouden. Het curriculaire spinnenweb van Van den A...
Behoort bij: Curriculaire spinnenweb
28 juli 2015