Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Dit rapport bevat een inventarisatie van de stand van zaken van wiskundig-didactisch onderwijsonderzoek in Nederland,
De vakspecifieke trendanalyse heeft een relatie met andere analyses van het curriuculum.
Onder classici bestaat grote consensus dat 'reflectie op het eigene via het vreemde' het hoofddoel is van het onderwijs GLTC.
Dit rapport presenteert de visie en ambitie van de Nederlandse wiskunde op de middellange termijn.
De beroepsgerichte vakken vmbo zijn uitzonderlijk in het Europese onderwijsstelsel, omdat het uniek is dat leerlingen in de leerplichtige leeftijd voltijd dagonderwijs met beroepsvoorbereiding krijgen. Hier kan je daar meer over lezen.
De definitie voor duurzaamheid of duurzame ontwikkeling stamt uit 1987 en is geformuleerd door de World Commission on Environment and Development.
In dit rapport beschrijven we de ontwikkelingen en uitdagingen bij wetenschap & technologie in het basisonderwijs.
Een overzicht van onderzoeken die zijn gedaan naar het keuzeproces van leermiddelen.