Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
De kandidaat kan adequaat schriftelijk, mondeling en digitaal in het publieke domein communiceren over onderwerpen uit het betreffende vakgebied.
Presenteren kan zijn in de vorm van een schriftelijk verslag, maar ook in de vorm van een advies, een krantenartikel of een ander product.
Als je ontwerp klaar is ga je het presenteren aan de docent en eventueel de opdrachtgever.
Bij achtergrondinformatie is al kort aandacht besteed aan de ontstaansgeschiedenis van het nieuwe examenprogramma en de doelen van de vernieuwing. In dit deel wordt dat verder toegelicht aan de hand van de ervaringen uit het examenexperiment nieuwe scheikunde (zie onderdeel Bronnen) en met voorbeelden van de manier waarop dat in een aantal scholen is uitgewerkt (onderdeel ervaringen uit examenexperiment).
Hier is beschreven uit welke domeinen en subdomomeinen het examenprogramma scheikunde bestaat voor havo en vwo.
De kandidaat kan adequaat schriftelijk, mondeling en digitaal in het publieke domein communiceren over onderwerpen uit het desbetreffende vakgebied.