Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Vragen/antwoorden rondom 10-14 onderwijs rondom wat leren de leerlingen? - inhouden van het curriculum
Leerdoelkaart kunst en cultuur, 10-14 onderwijs. Je wilt graag praten met leerlingen over het creatief proces en leerlingen zelfstandig leerdoelen laten benoemen.
Wat is bij wiskundige contextopgaven het effect op de score als de representatie van de probleemsituatie verandert van tekst naar voornamelijk beeld?
Dit thema over geïntegreerd lees- en schrijfonderwijs in het voortgezet onderwijs is een praktisch hulpmiddel voor leerkrachten Nederlands die meer samenhang in en tussen hun lees- en schrijflessen willen aanbrengen.
SLO heeft overzichten 'Leerlijnen landelijke kaders' gemaakt voor havo/vwo en vmbo waarop per vak en per leergebied te zien is, welke doorlopende lijn er is vanuit de kerndoelen in het primair onderwijs, via onderbouw naar de examenprogramma’s in de bovenbouw.
Op deze pagina is de informatie te vinden die eerder gepubliceerd werd via de website betanova.nl.
In deze uitgave wordt verder ingegaan op de mogelijkheden van het koppelen van rekenen aan onderzoekend leren.
Dit proefschrift gaat over ontwerp, uitvoering en evaluatie van taalgericht reken-wiskundeonderwijs voor leerlingen met uiteenlopende taalachtergrond.