Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2096
In 2014 is SLO begonnen met het ontwikkelen van een leerlijn mondelinge taalvaardigheid, lezen en schrijven voor groep 1 en 2 van het tweetalig primair onderwijs. De leerlijn werd tijdens de pilotperiode jaarlijks uitgebreid en bijgesteld tot een complete leerlijn voor groep 1-8. De pilotscholen hadden ook behoefte aan een leerlijn spelling en grammatica. Spellen is geen op zichzelf staande vaardigheid, maar een hulpmiddel bij lezen en schrijven. Daarom is ook geen 'standaard' leerlijn uitgewerkt, zoals voor de andere drie domeinen, maar is gekozen voor het schrijven van een handreiking voor tpo-coördinatoren en/of tpo-leerkrachten
5 maart 2019
1.2 Zelfevaluatie Spel (1) 1 Welke spelen heb je gedaan tijdens deze periode? -19685 34290 0 0 2 Wat vond je van deze spelen? 0 47137 0 0 3 Noem een aantal redenen waarom je voor bepaalde spelen hebt gekozen? -195 33069 0 0 4 Het zelfstandig werken in teams werkt motiverend. Omdat: 294 24716 0 ...
Behoort bij: 1 2 Zelfevaluatie spel
5 januari 2018