Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2312
0.42325 0.179 0.49475 0.271 0.45775 0.25475 0.4585 0.7985 Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding 4752340 6661150 0 0 4752340 6661150 0 0 Portfoliovoorstel LO in bovenbouw vo Voortgezet Onderwijs Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding Dic Houthoff, Ger van Mossel en Berend Bro...
Behoort bij: Portfoliovoorstel LO in bovenbouw vo
6 januari 2018
Katern Geldrekenen + 7 + 5 Oefenactiviteiten voor n i veau 6, 7 en 8 K atern Geldrekenen Oef enactiviteiten voor niveau 6, 7 en 8 Auteurs Dineke de Groot en Wim Hoogendijk (CED-Groep) www.Rekenboog.nl januari 201 4 Rekenboog.zml Het project Rekenboog.zml is een samenwerkingspr...
Behoort bij: Regenboog Katern Geldrekenen niv 6-8 080114
4 april 2019
bjbjz dH dH dH dH 0A 9M dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH Thema December Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Thema December Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Auteurs Dineke de Hair Wim Hoogendijk Francien Schoondermark Projectleiding Nina Boswinkel (FIsme Ineke Ginjaar (CED-Groep J...
Behoort bij: Regenboog Thema December def 030111
4 april 2019
Een tweede ontwerpprincipe om taaldomeinen met elkaar te verbinden in je taalles is focussen op betekenisvolle relaties tussen die domeinen.
29 november 2018
Een taalmethode besteedt aandacht aan vaardigheden (lezen, luisteren, spreken, schrijven) en kennis over taal (spelling, woordenschat, grammatica, taalbeschouwing).
29 november 2018
Petra de Lint, lerares op de Gooilandschool, vertelt hoe zij samenhang brengt in haar taallessen.
29 november 2018
Voor de beschrijving van de stand van zaken van het schoolvak Nederlands maken we gebruik van de drieslag Beoogd-Uitgevoerd-Gerealiseerd curriculum
16 januari 2019