Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 4318
bjbjK XW Herziening examenprogramma's havo/vwo Vakdossiers 2001 Geschiedenis Kenniscentrum Herziening examenprogramma's havo/vwo Jan Greep Iris Rugers Enschede, augustus 2001 KC/1113/D/01-155 Vakdossiers 2001 Geschiedenis Kenniscentrum Verantwoording 2001 Stichting leerplanontwikkeling (SLO), Ensche...
Behoort bij: Vakdossier geschiedenis 2001
18 februari 2019
2. Data en datasets verw erken Boekje 2 havo wiskunde A, domein E : Statistiek 8268970 6153785 0 20000 Verantwoording left 33020 2015 , SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede Dit lesmateriaal is ontwikkeld in het kader van de nieuwe examenprogrammas zoals voorgestel...
Behoort bij: Module wiskunde A havo domein E Statistiek H2 Word
16 augustus 2019
Blad1!$A$1:$I$93 Blad1!$1:$2 Subkern Leerdoel Kern 1.1. Keuzes maken 3.1. Vraag en aanbod 6.1. Risico en verzekeren 6.3. Risico en beleggen 8.3. Conjuncturele verschijnselen 1. Schaarste 1. Je kan uitleggen dat beperkte middelen dwingen tot het maken van keuzes. 2. Ruil 3. Markt 4. Ruilen over ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart economie onderbouw
10 november 2017
Inhoud!$A$1:$H$74 Inhoud!$1:$1 Kern Subkern CE Leerdoelen bb Leerdoelen kb Leerdoelen gt Geschiedenis en staatsinrichting van Nederland sinds 1848-1914 X 8.1.5. Je noemt de namen van de Nederlandse staatshoofden in de periode 1848-1914 en plaatst hen in de tijd: Willem II, Willem III en Wilhe...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Geschiedenis bovenbouw vmbo
2 februari 2018
'GS materrubric'!$A$1:$I$149 'GS materrubric'!$1:$2 1.1. De levenswijze van jagers en verzamelaars. 1.2. Het ontstaan van landbouw en landbouwsamenlevingen 1.3. Het ontstaan van de eerste stedelijke gemeenschappen. 1.1.1. Je legt uit waarom jagers-verzamelaars nomaden waren. 1.1.2. Je legt uit da...
Behoort bij: Leerdoelenkaart geschiedenis onderbouw
10 november 2017
Determinatieformulier voor de leerling (vul voor- en achterkant in!) A. Leerhouding bij de vakken Omcirkel: 1 = Hier ben ik het helemaal mee on eens . 2 = Hier ben ik het mee on eens. 3 = Hier ben ik het mee eens. 4 = Hier ben ik het helemaal mee eens. Vul zelf de andere vakken in die je v...
Behoort bij: Determinatieinstrument voor de leerling
6 juli 2017
Variant 1: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op de gereviseerde taxonomie van Bloom (Anderson et al, 2001) Naam l eerling: Leerjaar: Vak: .. Docent: . Gelieve een determinant alleen in te vullen als u daarover voldoende weet. A. Vakspecifieke cognitieve ontwikkeling *...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 1
6 juli 2017