Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 6095
Blad1!$A$1:$I$93 Blad1!$1:$2 Subkern Leerdoel Kern 1.1. Keuzes maken 3.1. Vraag en aanbod 6.1. Risico en verzekeren 6.3. Risico en beleggen 8.3. Conjuncturele verschijnselen 1. Schaarste 1. Je kan uitleggen dat beperkte middelen dwingen tot het maken van keuzes. 2. Ruil 3. Markt 4. Ruilen over ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart economie onderbouw
10 november 2017
Inhoud!$A$1:$H$74 Inhoud!$1:$1 Kern Subkern CE Leerdoelen bb Leerdoelen kb Leerdoelen gt Geschiedenis en staatsinrichting van Nederland sinds 1848-1914 X 8.1.5. Je noemt de namen van de Nederlandse staatshoofden in de periode 1848-1914 en plaatst hen in de tijd: Willem II, Willem III en Wilhe...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Geschiedenis bovenbouw vmbo
2 februari 2018
'GS materrubric'!$A$1:$I$149 'GS materrubric'!$1:$2 1.1. De levenswijze van jagers en verzamelaars. 1.2. Het ontstaan van landbouw en landbouwsamenlevingen 1.3. Het ontstaan van de eerste stedelijke gemeenschappen. 1.1.1. Je legt uit waarom jagers-verzamelaars nomaden waren. 1.1.2. Je legt uit da...
Behoort bij: Leerdoelenkaart geschiedenis onderbouw
10 november 2017
Determinatieformulier voor de leerling (vul voor- en achterkant in!) A. Leerhouding bij de vakken Omcirkel: 1 = Hier ben ik het helemaal mee on eens . 2 = Hier ben ik het mee on eens. 3 = Hier ben ik het mee eens. 4 = Hier ben ik het helemaal mee eens. Vul zelf de andere vakken in die je v...
Behoort bij: Determinatieinstrument voor de leerling
6 juli 2017
Variant 1: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op de gereviseerde taxonomie van Bloom (Anderson et al, 2001) Naam l eerling: Leerjaar: Vak: .. Docent: . Gelieve een determinant alleen in te vullen als u daarover voldoende weet. A. Vakspecifieke cognitieve ontwikkeling *...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 1
6 juli 2017
Variant 2: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op de taxonomie van De Block (Lahuis, 1986) Naam leerling: Leerjaar: . Vak: ... Docent: . Gelieve een determinant alleen in te vullen als u daarover voldoende weet. A. Vakspecifieke cognitieve ontwikkeling *1 2 3 4 1 De leerling ...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 2
6 juli 2017
Variant 4: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op RTTI van Docentplus (Drost & Verra, 2013) RTTI is in de eerste plaats bedoeld als ontwikkelinstrument en taal over leren. RTTI staat voor reproduceren, training, transfer en integreren. RTTI kan ook voor determinatie worden gebruikt,...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 4
6 juli 2017