Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 359
Aansluiten op de bovenbouw in het vo Soort instrument Stappenplan Doel Het afstemmen van leerinhouden in de onder en bovenbouw van het voortgezet onderwijs i.v.m. een doorlopende leerlijn. Leerplancomponent Leerinhouden op meso -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat is de essentie van mij...
Behoort bij: 3 Meso aansluiten op bovenbouw in het vo CB
7 april 2016
Format voor een les(senreeks) Soort instrument Formats voor een les(senreeks) Doel Komen tot schoolbrede afstemming over de wijze waarop een les(senreeks) wordt vastgelegd. Leerplancomponent Bronnen en materialen op meso -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Hoe kunnen we criteria formule...
Behoort bij: 8 Meso Format voor een lessenreeks CB
7 april 2016
Dyslexie Gesprekken & spreken Toelichting Geef bij elk van onderstaande aanpassingen aan of u er aandacht aan wilt besteden in de les. Ga daarbij uit van (een) leerling(en) met specifieke onderwijsbehoeften dat een passend onderwijsaanbod nodig heeft. Vink in de tabel hieronder het hokje ...
Behoort bij: gesprekken spreken dyslexie
22 december 2015
Attention D e ficit H yperactivity D isorder (ADHD ) - Luisteren Toelichting Geef bij elk van onderstaande aanpassingen aan of u er aandacht aan wilt besteden in de les. Ga daarbij uit van (een) leerling(en) met specifieke onderwijsbehoeften dat een passend onderwijsaanbod nodig heeft. Vink...
Behoort bij: luisteren adhd
22 december 2015
Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD ) - Schrijven Toelichting Geef bij elk van onderstaande aanpassingen aan of u er aandacht aan wilt besteden in de les. Ga daarbij uit van (een) leerling(en) met specifieke onderwijsbehoeften dat een passend onderwijsaanbod nodig heeft. Vink in...
Behoort bij: schrijven adhd
22 december 2015