Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 977
bjbjN Didactische handreiking bij de periodisering van Klassieke Talen Voortgezet Onderwijs Mannus Goris Ton Tromp Enschede, januari 2007 Didactische handreiking bij de periodisering van Klassieke Talen Voortgezet Onderwijs Verantwoording 2007 Stichting leerplanontwikkeling (SLO), Enschede Alle rech...
14 februari 2019
Checklist ' taxonomie van Bloom ' Soort instrument I nvulschema /checklist Doel Op basis van de taxonomie van Bloom in kaart brengen op welk e kennis niveaus met name gewerkt wordt en daarmee in kaart brengen welke leerdoelen vooral centraal staan of zouden moeten staan in de les of tijd...
Behoort bij: 2 Micro Checklist taxonomie van Bloom CB
7 april 2016
Ontleden 2.0 Opdracht: Analyseren 1. Inleiding In het reguliere grammaticaonderwijs richten de opdrachten zich vooral op het opsporen van woord- of zinsdelen aan de hand van bepaalde vuistregels. Denk aan het achterhalen van het onderwerp met de vuistregel: Stel de vraag: wie/wat + persoonsvorm?...
Behoort bij: Lesbrief Nederlands ontleden 20
1 april 2015
Zo verstuurt u een WhatsApp! Opdracht: Analyseren, evalueren 1. Inleiding Een mobiele telefoon; niet meer weg te denken uit de broekzak van elke scholier. In deze opdracht kijken de leerlingen naar een voor hen veelal overbekende actie: een berichtje sturen via WhatsApp. Hen wordt gevraagd een h...
Behoort bij: Lesbrief Nederlands Zo verstuur je een WhatsApp
1 april 2015
'ob Latijn leerdoelen'!$A$1:$H$95 'ob Latijn leerdoelen'!$1:$1 360 359 358 357 356 355 354 361 353 380 352 351 1 350 60 362 353 380 349 2 348 60 362 353 380 347 3 346 60 362 353 380 345 4 344 60 363 353 380 343 5 342 60 364 353 380 341 6 340 60 365 353 380 82 7 81 60 80 353 380 2 8 1 60 339 353 3...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Latijn ob vwo (Excel)
3 april 2020