Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1001
Aansluiten op de bovenbouw in het vo Soort instrument Stappenplan Doel Het afstemmen van leerinhouden in de onder en bovenbouw van het voortgezet onderwijs i.v.m. een doorlopende leerlijn. Leerplancomponent Leerinhouden op meso -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat is de essentie van mij...
Behoort bij: 3 Meso aansluiten op bovenbouw in het vo CB
7 april 2016
Supplement Samenwerken en (optioneel) rollen in een projectteam Eindterm 7 De kandidaat kan samenwerken bij het uitvoeren van werkzaamheden . Eindterm 20 De kandidaat heeft inzicht in enkele kenmerken van projecten, projectmatig werken en daarbij voorkomende rollen en kan dit inzicht toepassen bi...
Behoort bij: 7 20 supplement
20 april 2016
Format voor een les(senreeks) Soort instrument Formats voor een les(senreeks) Doel Komen tot schoolbrede afstemming over de wijze waarop een les(senreeks) wordt vastgelegd. Leerplancomponent Bronnen en materialen op meso -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Hoe kunnen we criteria formule...
Behoort bij: 8 Meso Format voor een lessenreeks CB
7 april 2016
Onderzoeksvragen O nderwerp Er zijn twee mogelijkheden: 1. Het onderwerp is bekend, bijvoorbeeld omdat de leraar het onderwerp heeft bepaald. 2. Je moet zelf een onderwerp kiezen . In het laatste geval is het belangrijk een onderwerp te kiezen dat niet alleen je belangstelling heeft, maar dat oo...
Behoort bij: hoofd en deelvragen oi6s
14 november 2016
Interview Checklist voor het houden van een interview Eisen aan een interview Bedenk en wat je wilt weten en wie je daarvoor moet spreken. Goede vragen voorbereiden. Je bedenkt vragen die de informatie oproepen die je zoekt. Tijdig plannen: benaderen van geïnterviewde(n), organiseren van plaats ...
Behoort bij: Interview oi6s
11 november 2016