Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 533
Fase 5 : Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap : WAT en HOE? Inhoudsopgave TOC \o "1-3" \h \z \u Fase 5: Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap: WAT en HOE? PAGEREF _Toc77769251 \h 1 Voor we beginnen PAGEREF _Toc77769252 \h 2 Waarom deze werkvorm? PAGEREF _Toc7776...
Behoort bij: Formatief Evalueren - Tool Fase 5 word
27 juli 2021
Hoe formuleren we een gezamenlijk e visie? Samen een visie onder woorden brengen Het is niet altijd eenvoudig om je visie onder woorden te brengen , maar je visie staat centraal in je leerplan. Aanknopingspunten hiervoor vind je in de dagelijkse onderwijspraktijk . Door jouw punten en die...
Behoort bij: Ontwerp - Hoe formuleren we een gezamenlijke visie?
22 februari 2023
Hoe brengen we een lijn aan in de ontwikkeling van kennis en vaardigheden? Verticaal en horizontaal afstemmen Lijn aanbrengen in de ontwikkeling van kennis en vaardigheden doe je horizontaal en verticaal. Bij horizontaal gaat het om de afstemming van kennis en vaardigheden binnen en tussen vakke...
22 februari 2023
Leerlingen- en docentenenquêtes Toelichting Eén van de manieren om een lessenreeks te evalueren en zicht te krijgen op de bevindingen van leerlingen of docenten, is het afnemen van een enquête. Zodoende wordt duidelijk hoe leerlingen of docenten tegen de lessenreeks aankijken; wat zijn hun po...
Behoort bij: Leerlingen- en docentenenquetes
5 november 2019