Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 533
Met deze werkvorm inclusief invulbaar werkblad geef je met collega’s antwoord op de vraag: hoe zet jij als docent de leerlingen in actie in de vijf fasen van formatief evalueren? En waaruit bestaat de interactie tussen docent en leerlingen in deze FE-fasen en het hele FE-proces? Samen formuleren jullie concreet antwoord op hoe je het proces van co-regulatie vormgeeft in de klas.
9 mei 2022
bjbj Hoe goed ben ik in taal Jaar 1 Naam:......................................................................................Klas Hoe goed ben ik in taal Vul het schema hieronder voor jezelf in. Overleg met je mentor. Maak samen een ingevuld formulier waarover jullie het allebei eens zijn. Dat for...
Behoort bij: Werkblad hoe goed ben ik in taal 1
27 augustus 2015
In deze uitgave wordt verder ingegaan op de mogelijkheden van het koppelen van rekenen aan onderzoekend leren.
29 september 2020