Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 609
Hoe formuleren we een gezamenlijk e visie? Samen een visie onder woorden brengen Het is niet altijd eenvoudig om je visie onder woorden te brengen , maar je visie staat centraal in je leerplan. Aanknopingspunten hiervoor vind je in de dagelijkse onderwijspraktijk . Door jouw punten en die...
Behoort bij: Ontwerp - Hoe formuleren we een gezamenlijke visie?
22 februari 2023
Hoe brengen we een lijn aan in de ontwikkeling van kennis en vaardigheden? Verticaal en horizontaal afstemmen Lijn aanbrengen in de ontwikkeling van kennis en vaardigheden doe je horizontaal en verticaal. Bij horizontaal gaat het om de afstemming van kennis en vaardigheden binnen en tussen vakke...
22 februari 2023
Leerlingen- en docentenenquêtes Toelichting Eén van de manieren om een lessenreeks te evalueren en zicht te krijgen op de bevindingen van leerlingen of docenten, is het afnemen van een enquête. Zodoende wordt duidelijk hoe leerlingen of docenten tegen de lessenreeks aankijken; wat zijn hun po...
Behoort bij: Leerlingen- en docentenenquetes
5 november 2019
hulp!Object 5 Microsoft Word-document MSWordDoc Word.Document.8 Oh Microsoft Excel If If K1 CJ _H aJ mH sH tH K1 K1 K1 K1 lf K1 jd ۓu r4 bjbj kg/m3 1 kg 1000 g 0,001 g/cm3 1 m3 1000000 cm3 h%K1 CJ OJ QJ aJ h_ h%K1 CJ OJ QJ aJ h%K1 CJ OJ QJ aJ h%K1 CJ OJ QJ aJ If gd%K1 If gd%K1 kd If If gd%K1 kdR If ...
Behoort bij: nlt eenheden
21 april 2020
Determinatieformulier voor de leerling (vul voor- en achterkant in!) A. Leerhouding bij de vakken Omcirkel: 1 = Hier ben ik het helemaal mee on eens . 2 = Hier ben ik het mee on eens. 3 = Hier ben ik het mee eens. 4 = Hier ben ik het helemaal mee eens. Vul zelf de andere vakken in die je v...
Behoort bij: Determinatieinstrument voor de leerling
6 juli 2017