Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 609
MODULE: M arketing - van theorie tot praktijk Versie: TIME \@ "d MMMM yyyy" 21 juni 2017 Voorwoord Deze module is door een tweetal docenten in oktober 2016 geschreven en draait om marketing . Marketing is zowel onderdeel van het CE (domein E2: marketingbeleid) als van het SE (...
Behoort bij: Module Marketing
21 juni 2017
Wat kan bij elkaar - I Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (meetkundige figuren) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht: Wat kan bij elkaar II, een vergelijkbare opdracht rond lineaire ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar I
29 mei 2015
MODULE: de organisatie organiseren - over het werk van managers Inhoudsopgave TOC \h \z \t "Hoofdstuk;1" Inleiding PAGEREF _Toc461485281 \h 5 Opdracht 1 PAGEREF _Toc461485282 \h 6 Opdracht 2 PAGEREF _Toc461485283 \h 8 Opdracht 3 PAGEREF _Toc461485284 \h 9 Opdracht 4 PAGEREF _Toc46148...
Behoort bij: Module Interne organisatie
14 februari 2017
MODULE: de organisatie organiseren - over het werk van managers Inhoudsopgave TOC \h \z \t "Hoofdstuk;1" Inleiding PAGEREF _Toc461485281 \h 5 Opdracht 1 PAGEREF _Toc461485282 \h 6 Opdracht 2 PAGEREF _Toc461485283 \h 8 Opdracht 3 PAGEREF _Toc461485284 \h 9 Opdracht 4 PAGEREF _Toc46148...
18 februari 2019
Je zal de spitsmuis maar zijn.. Opdracht : Analyseren 1. Inleiding Bij deze opdracht gaan de leerlingen zelf een voedselweb maken met behulp van gegevens over organismen. Aan de hand van het zelfgemaakte voedselweb beantwoorden de leerlingen analysevragen. Er worden veranderingen aangebracht in ...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Je zal de spitsmuis maar zijn
12 maart 2015
Suggestie les / lessenserie Vraag het de schrijver ; kritisch lezen Schooltype, leerjaar Brugklas Tijdsinvestering 1 á 2 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt inhoud ander vak Schrijven om te lezen . L eerlingen reageren eerst ...
Behoort bij: Vraag het de schrijver BL
10 mei 2016
-391795 -326390 Klokkijken A ctiviteiten voor niveau 5 t/m 8 168910 61595 -48895 -245110 K atern Klokkijken Oefen activiteiten voor niveau 5 t/m 8 Auteurs Wim Hoogendijk (CED-Groep) Dineke d e Groot (CED-Groep) www.Rekenboog.nl oktober 2013 Rekenboog.zml Het project Rekenboog.zml is een sa...
Behoort bij: Regenboog 5-8 Katern Klokkijken 2013
4 april 2019
In de planningsfase worden de vier leergebiedoverstijgende thema's inhoudelijk verder uitgewerkt.
11 februari 2019