Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Vanuit een visie op toetsing en examinering wordt structureel gewerkt aan een kwaliteitsborging van het schoolexamen. Daarbij wordt gekeken naar het schoolexamen als geheel, de afzonderlijke toetsen en de wijze waarop kwaliteit geborgd wordt (het proces).
Binnen jouw school is de wens uitgesproken om bij het rekenen verschillende vakken te betrekken.
De redenen om iets te doen met rekenen in andere vakken kunnen uiteenlopend zijn.
Om het gat te dichten tussen de huidige situatie en de gewenste situatie zal er ontwikkeld moeten worden in de school.
Wie doet wat, wanneer en hoe? Deze vraag kan zowel beantwoord worden door een inventarisatie uit te voeren als door afspraken te maken in een team.
Vanuit een visie op toetsing en examinering wordt structureel gewerkt aan een kwaliteitsborging van het schoolexamen. Daarbij wordt gekeken naar het schoolexamen als geheel, de afzonderlijke toetsen en de wijze waarop kwaliteit geborgd wordt (het proces).