Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Leerdoelkaart kunst en cultuur, 10-14 onderwijs. Je wilt graag praten met leerlingen over het creatief proces en leerlingen zelfstandig leerdoelen laten benoemen.
Leerdoelenkaarten voor het vak rekenen/wiskunde voor een doorlopende leerlijn 10-14 onderwijs.
Leerdoelenkaarten Mens en Natuur voor een doorlopende leerlijnen van de vakken binnen dit leergebied 10-14 onderwijs
Je wilt aan de slag met maatwerk bieden aan je leerlingen, maar hoe doe je dat?
Bij de kwaliteitsborging van schoolexamens is de gang van zaken rondom toetsconstructie, normering, toetsafname en correctie belangrijk.
De kwaliteit van een toets wordt mede bepaald door de manier waarop de toets wordt beoordeeld en de wijze waarop wordt bepaald wanneer een toetsresultaat voldoende is.
De kwaliteitsborging van schoolexaminering begint met een visie op toetsing en examinering. Zo'n visie op toetsing en examinering beschrijft de bij de school passende kijk op toetsing, schoolexaminering en de borging van de kwaliteit. Daarbij kan een school veel eigen keuzes maken.