Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 7081
Herkennen van FE-gedrag bij leerling en leraar en de interactie daartussen Formatief e valueren als interactief proces Formatief evalueren (FE) is een interactief proces tussen leerling, medeleerlingen en leraar. De FE - cyclus beschrijft in vijf fasen welke stappen er moeten worden uitgevo...
30 augustus 2022
Via een balk onderin de pagina's van deze site word je gevraagd om cookies toe te staan of te weigeren. Een cookie is een klein bestandje, dat met pagina's van deze website wordt meegestuurd en door jouw browser op jouw harde schrijf van jouw computer wordt opgeslagen.
13 september 2017
Via dit ontwerpprincipe kun je taaldomeinen vakinhoudelijk met elkaar verbinden door een gemeenschappelijke focus van instructie te kiezen in één of meer taaldomeinen.
29 november 2018
Een tweede ontwerpprincipe om taaldomeinen met elkaar te verbinden in je taalles is focussen op betekenisvolle relaties tussen die domeinen.
29 november 2018
Een taalmethode besteedt aandacht aan vaardigheden (lezen, luisteren, spreken, schrijven) en kennis over taal (spelling, woordenschat, grammatica, taalbeschouwing).
29 november 2018