Zoeken
verfijn de resultaten
Hoe kies, beoordeel of maak je digitaal leermateriaal waar leerlingen daadwerkelijk van leren? En hoe herken je het uit het almaar groeiende aanbod?
Het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader biedt een gemeenschappelijke basis voor oa de uitwerking van lesprogramma’s, leerplanrichtlijnen, ...
Je leest hier meer over welke toepassingen beschikbaar zijn voor het vreemdetalenonderwijs. Hoe nieuwe media taalleerprocessen optimaliseren.
Wat is het verband tussen verantwoord doeltaalgebruik van de docent en prestaties/motivatie van leerlingen en hoe maak je doeltaalgebruik je eigen.
Rick de Graaff vergeleek de taalvaardigheid Engels van leerlingen in groep 8 van basisscholen die Engels aanbieden vanaf groep 1 (vvto) met scholen die Engels regulier aanbieden vanaf groep 7.
Verzameling van 60 prikkelende taalactiviteiten van 5 tot 15 minuten die kunnen worden ingezet om de groep snel op te frissen.
Dit handboek biedt je praktische handreikingen voor verschillende domeinen in het vreemdetalenonderwijs
In dit artikel wordt stilgestaan bij Bewegen beleven en uitgewerkt naar het waarderen van bewegen.