Ga naar de inhoud
menu
sectoren
sectoren
primair onderwijs
so
vso
vmbo
havo/vwo
praktijkonderwijs
thema's
thema's
actualisatie kerndoelen en examenprogramma’s
basisvaardigheden
ontwikkelingen in het vmbo
vakspecifieke thema's
meer thema's
instrumenten
over SLO
over SLO
missie en ambities
veelgestelde vragen
governance
medewerkers
werken bij SLO
in de media
magazines
nieuwsbrieven
international
contact
zoek
home
›
zoeken
Zoeken
zoek
zoek
Zoeken
verfijn de resultaten
Facetten
wis selectie
gepubliceerd
afgelopen week
afgelopen maand
afgelopen jaar
Alles
sector
gespecialiseerd onderwijs (364)
so (258)
vso (261)
havo/vwo (1435)
havo/vwo bovenbouw (1021)
havo/vwo onderbouw (775)
po (1020)
praktijkonderwijs (208)
vmbo (1400)
vmbo bovenbouw (1020)
vmbo onderbouw (704)
vve (130)
vak
beroepsgerichte vakken (122)
bouwen, wonen en interieur (38)
dienstverlening en producten (35)
economie en ondernemen (44)
groen (38)
horeca, bakkerij en recreatie (41)
maritiem en techniek (33)
media, vormgeving en ICT (33)
mobiliteit en transport (35)
produceren, installeren en energie (42)
zorg en welzijn (40)
bewegen & sport (97)
bewegen en sport (34)
bewegen, sport en maatschappij (30)
bewegingsonderwijs en sport (51)
lichamelijke opvoeding (31)
lichamelijke opvoeding 1 (24)
lichamelijke opvoeding 2 (24)
burgerschap (89)
digitale geletterdheid (81)
havo-e (14)
havo-p (17)
havo pgp-m (8)
havo pgp-t (6)
informatica (25)
informatica (17)
klassieke talen (39)
Grieks (19)
Griekse Taal en Cultuur (20)
klassieke culturele vorming (6)
Latijn (19)
Latijnse Taal en Cultuur (20)
kunst & cultuur (124)
beeldende vorming (41)
culturele en kunstzinnige vorming (CKV) (36)
culturele en kunstzinnige vorming 2 (CKV2) (14)
culturele en kunstzinnige vorming 3 (CKV3) (14)
dans (28)
drama (27)
kunst en cultuur (28)
kunstvakken 1 (29)
kunstvakken 2 (28)
kunstzinnige oriëntatie (36)
muziek (30)
mens & maatschappij (312)
aardrijkskunde (72)
bedrijfseconomie (31)
economie (60)
filosofie (17)
geschiedenis (106)
levensbeschouwing (3)
maatschappijkunde (14)
maatschappijleer (16)
maatschappijwetenschappen (27)
management en organisatie (6)
mens en maatschappij (19)
OJW (23)
mens & natuur (374)
algemene natuurwetenschappen (ANW) (15)
biologie (126)
mens en natuur (leergebied) (16)
nask 1 (17)
nask 2 (17)
natuur en techniek (po/so) (13)
natuur, leven en technologie (NLT) (70)
natuurkunde (103)
onderzoeken en ontwerpen (O&O) (23)
scheikunde (105)
techniek (26)
technologie en toepassing (T&T) (69)
verzorging (5)
moderne vreemde talen (271)
Arabisch (58)
Chinees (70)
Duits (99)
Engels (147)
Frans (98)
Italiaans (63)
Russisch (58)
Spaans (71)
Turks (58)
Nederlands (432)
Fries (11)
Nederlands (276)
praktijkgerichte programma's (155)
bouwen, wonen en interieur (4)
dienstverlening en producten (6)
economie en ondernemen (5)
groen (3)
horeca, bakkerij en recreatie (4)
informatietechnologie (5)
maritiem en techniek (5)
media, vormgeving en ICT (5)
mobiliteit en transport (2)
produceren, installeren en energie (4)
techniek en innovatief vakmanschap (5)
technologie en toepassing (8)
zorg en welzijn (6)
rekenen & wiskunde (359)
rekenen/wiskunde (209)
wiskunde A (77)
wiskunde B (56)
wiskunde C (56)
wiskunde D (51)
toon alle vakken
toon minder vakken
type
blog (25)
evenement (88)
formulier (8)
instrument (61)
medewerker (142)
nieuws (30)
overig (12334)
SLO in de media (651)
SLO publicatie (1136)
toon meer typen
toon minder typen
leerplankundig thema
actualisatie (112)
basisvaardigheden (77)
curriculum (283)
curriculumbeleid (187)
beleid op klasniveau (micro) (34)
landelijk beleid (macro) (70)
rekenbeleid (8)
schoolbeleid (meso) (71)
taalbeleid (30)
vakwerkplan (2)
curriculumontwerp (8)
curriculumtheorie & -ontwikkeling (67)
internationaal curriculum (8)
curriculummonitoring & -evaluatie (124)
onderzoek / evaluatie (51)
doelen (266)
eindtermen (38)
kennisbasis (9)
kerndoelen (91)
leerdoelen (14)
referentiekader (28)
referentieniveaus (65)
tussendoelen (48)
doorlopende leerlijnen en samenhang (251)
aansluiting (82)
doorlopende leerlijnen (129)
leerlijn (45)
samenhang (76)
inclusiever onderwijs (1)
leermiddelen en ICT (58)
ICT (18)
digitale beelden gebruiken (4)
gebruik van (ict-)hulpmiddelen (10)
leermiddelen (39)
exemplarisch lesmateriaal (7)
lespakket (9)
methode (13)
leermiddelen arrangeren (3)
omgaan met verschillen (181)
differentiatie (93)
maatwerk (83)
hoogbegaafdheid (68)
compacten (3)
verdiepen (3)
verrijken (5)
kansengelijkheid (8)
leerlingkenmerken (6)
passend onderwijs (42)
talentontwikkeling (82)
professionalisering van de leraar (40)
projectonderwijs (2)
toetsing en examens (559)
examens (394)
centraal examen (35)
examenprogramma (253)
schoolexamen (232)
toetsing (190)
centrale eindtoets basisonderwijs (2)
formatief evalueren (138)
meten en beheren van resultaten (12)
vakvernieuwing & vakdidactiek (257)
competentiegericht onderwijs (1)
educaties (14)
inhouden (19)
opbrengstgericht werken (5)
vaardigheden (95)
21e-eeuwse vaardigheden (68)
onderzoeken (1)
praktische vaardigheden (14)
vakdidactiek (49)
toon alle leerplankundige thema's
toon minder leerplankundige thema's
zoek
Zoekopdracht
zoekterm
Filters
sorteren op
relevantie
datum
zoek
aantal resultaten: 14475
vorige
pagina
pagina
1
...
pagina
813
pagina
814
pagina
815
pagina
816
pagina
817
...
pagina
1448
volgende
pagina
Formatief-evalueren-Silfhout-Toets.pdf
(pdf, 456 kB)
Behoort bij:
Formatief evalueren Silfhout Toets
overig
18 april 2016
formatief evalueren en de dtt engels
Van dit document is geen samenvatting beschikbaar.
overig
30 januari 2017
formatief-evalueren-en-de-dtt-engels.pdf
(pdf, 3.3 MB)
Behoort bij:
formatief evalueren en de dtt engels
overig
30 januari 2017
formatief evalueren en de dtt nederlands
Van dit document is geen samenvatting beschikbaar.
overig
30 januari 2017
formatief-evalueren-en-de-dtt-nederlands.pdf
(pdf, 3.3 MB)
Behoort bij:
formatief evalueren en de dtt nederlands
overig
30 januari 2017
formatief evalueren en de dtt wiskunde
Van dit document is geen samenvatting beschikbaar.
overig
30 januari 2017
formatief-evalueren-en-de-dtt-wiskunde.pdf
(pdf, 3.3 MB)
Behoort bij:
formatief evalueren en de dtt wiskunde
overig
30 januari 2017
Formatieve evaluatie, korte meetmomenten
Van dit document is geen samenvatting beschikbaar.
overig
25 augustus 2016
Formatieve-evaluatie,-korte-meetmomenten.pdf
(pdf, 662 kB)
Behoort bij:
Formatieve evaluatie, korte meetmomenten
overig
25 augustus 2016
formatOefenplanLeerling
Format oefenplan leerling.
overig
9 oktober 2015
vorige
pagina
pagina
1
...
pagina
813
pagina
814
pagina
815
pagina
816
pagina
817
...
pagina
1448
volgende
pagina