Zoeken
verfijn de resultaten
Overzicht van alle wettelijke en voorbeeldmatige doelen binnen het onderwijs voor de sector havo bovenbouw
Langs welke weg zijn de eindniveaus 1F en 1S/2F te bereiken? Hoe is de opbouw van de leerstof voor de verschillende domeinen over de groepen 1 tot en met 8? Op deze vraag geeft SLO een antwoord in een reeks van vier publicaties die steeds één van de vier taaldomeinen uit het referentiekader behandelen.
Wat houden taal- en reken-/wiskundeonderwijs in? En aan welke doelen werk je wanneer? Dat lees je op deze themapagina.
Op deze pagina vind je een overzicht van relevante documenten die betrekking hebben op het examenprogramma.
Met overzicht en inzicht naar meer eigenaarschap: hoe kun je met je leerlingen aan de slag met leerdoelen?
Er is geen definitie van het begrip 'taalzwakke leerling'. Doorgaans duiden we met deze term op leerlingen die achterblijven ten opzichte van het niveau dat van hen verwacht wordt.
Hierin lees je de opdracht van het ministerie van OCW aan SLO over de actualisatie van het Referentiekader Taal en Rekenen.