Zoeken
verfijn de resultaten
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
SLO heeft samen met onderwijsveld conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid ontwikkeld. Op 6 maart nam demissionair minister Mariëlle Paul de conceptkerndoelen in ontvangst.
Alle leerlingen hebben recht op goed onderwijs dat hen helpt in hun ontwikkeling. Ook als je zeer moeilijk leert of een meervoudige beperking hebt.
Nu de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid zijn opgeleverd, gaan we aan de slag met de functionele kerndoelen hiervoor.
6 vakvernieuwingscommissies ronden ontwikkelfase af: Fries, klassieke talen, moderne vreemde talen, Nederlands, maatschappijleer en wiskunde havo-vwo.
De afgelopen tijd heeft SLO in samenwerking met Sprong Vooruit hard gewerkt aan de actualisatie van de conceptkerndoelen voor Nederlandse Gebarentaal.
Vandaag publiceren we de functionele kerndoelen voor Nederlands en rekenen en wiskunde (definitief concept).
Leerprestaties kunnen positief of negatief beïnvloed worden door de verwachtingen die je als leerkracht, vaak onbewust, van leerlingen hebt.