Zoeken
verfijn de resultaten
Leerlingen schrijven een Valentine’s Day card. Ze ontvangen
feedback en verwerken dat bij het afmaken van de card en ze
verwerken die feedback in een vervolgtaak naar keuze.
Leerlingen leren hoeken herkennen en ermee rekenen in verschillende vlakke figuren. Via diagnostische opgaven gaan leerlingen na wat passende vervolgstappen zijn en wat ze daarbij nodig hebben.
Aan de hand van dit document kun je als vaksectie met elkaar in gesprek gaan over het opzetten of verbeteren van het PTA Nederlands.
Aan de hand van dit document kun je als vaksectie met elkaar in gesprek gaan over het opzetten of verbeteren van het PTA Nederlands.
In het leren worden eigen keuzes van de leerling steeds belangrijker. Maar echt participeren - meepraten en meebeslissen zoals leerlingen dat nu en later zullen doen als lid van de maatschappij - gaat een stap verder. Hoe oefen je dat op school?
Verslag van onderzoek naar de inzet van meertaligheid als hulpmiddel in het mvt-onderwijs in het voortgezet onderwijs
Waar moet het onderwijs zich de komende weken op richten; wat moet en wat mag? Dit is een gespreksleidraad om die keuzes te maken.
Waar moet het onderwijs zich de komende weken op richten; wat moet en wat mag? Dit is een gespreksleidraad om die keuzes te maken.