Zoeken
verfijn de resultaten
Deze SLO-publicatie geeft je houvast om aan de slag te gaan met begrippen rondom toetsing, beoordeling en feedback. Je vindt er de betekenis van belangrijke begrippen, zodat je met elkaar dezelfde taal spreekt als het gaat om toetsing, beoordeling en feedback.
Streef je naar taalonderwijs op maat voor jouw leerling met specifieke onderwijsbehoeften? De maatwerkaanpassingen van SLO helpen jou daarbij.
Curriculum in development. The title of this book refers to both the dynamic discussions that continuously take place across a wide range of curricular issues and the evolutionary thinking about concepts and approaches in curriculum development. Changes in society constantly demand new knowledge and skills and require the continuous development of our educational system. How do processes of curriculum development evolve? What actually is a curriculum? And how to ensure the quality of curricular products? This book will focus on these questions.
Sensomotorische ontwikkeling.
Voor ernstig meervoudig beperkte (EMB) leerlingen met een zeer laag cognitief functioneringsniveau.
De nieuwe categorisering gaat niet alleen om een andere selectie of indeling van vaardigheden, maar ook een nadere afbakening van de gekozen vaardigheden. Bovendien zijn deze vaardigheden nu explicieter geordend aan de hand van hun onderlinge relaties en met een beredeneerde verantwoording van de gemaakte keuzen.
Op 30 mei is het advies implementatie kerndoelen van SLO aangeboden aan OCW. Lees hier de kern van het advies.
Dit overzicht helpt je om de mogelijkheden van passende perspectieven te overzien. Het bevat alle leerroutes van Passende perspectieven.
Download het SLO-congres 2024 programmaboekje en ontdek de verschillende sessies.
Hierin lees je welke opdracht het ministerie van OCW SLO heeft gegeven voor de actualisatie van de kerndoelen van de vijf leergebieden.