Zoeken
verfijn de resultaten
Een handboek voor taaldidactiek over de taalontwikkeling van alle kinderen vanaf peuterleeftijd tot en met eerste graad van het secundair onderwijs.
Dit boek is een bundel van allerlei artikelen over meertaligheid en onderwijs.
In dit boek gaan diverse ervaringsdeskundigen in op de voor- en nadelen van het gebruik van deze technologische middelen binnen bewegingsonderwijs.
Dit boek gaat over de sociale en persoonlijke ontwikkeling van de jeugdige sporter en het belang van een op jongeren afgestemde begeleiding.
Deze publicatie gaat over de legitimatie van het bewegingsonderwijs. Waarom en waartoe bewegingsonderwijs?
ruim zestig verschillende werkvormen die jouw lessen dynamischer en efficiënter maken
Hoe kies, beoordeel of maak je digitaal leermateriaal waar leerlingen daadwerkelijk van leren? En hoe herken je het uit het almaar groeiende aanbod?
Het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader biedt een gemeenschappelijke basis voor oa de uitwerking van lesprogramma’s, leerplanrichtlijnen, ...