Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 812
Denkraam formatief evalueren Inleiding Op IKC de Bosmark herontwerpen leerkrachten hun lessen om formatief evalueren in te bedden in hun lespraktijk. Dat gebeurt aan de hand van een denkraam , als hulpmiddel om de vijf fasen van formatief evalueren te expliciteren . Waarom formatief evalu...
Behoort bij: Denkraam formatief evalueren
1 april 2021
bjbjz B\Z p{N Bio V4 ToetsDe laatste wedstrijd Noteer alle antwoorden bij de vragen Beperk je tot de geboden ruimte Gebruik BioData waar nodig. Veel succes Naam 12 12 14 10 totaal 56 Recensie score/7)+1+R /10 Dingen waar je aan moet denken bij dit tentamen:( Een biologietentamen is een biologietent...
Behoort bij: Toets TOPSPORT
2 februari 2016
Hoe formuleren we een gezamenlijk e visie? Samen een visie onder woorden brengen Het is niet altijd eenvoudig om je visie onder woorden te brengen , maar je visie staat centraal in je leerplan. Aanknopingspunten hiervoor vind je in de dagelijkse onderwijspraktijk . Door jouw punten en die...
Behoort bij: Ontwerp - Hoe formuleren we een gezamenlijke visie?
22 februari 2023
3. Data verwerven Boekje 3 havo wiskunde A, domein E : Statistiek Uitwerkingen Verantwoording left 33020 2015 , SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede Dit lesmateriaal is ontwikkeld in het kader van de nieuwe examenprogrammas zoals voorgesteld door de commissie Toek...
16 augustus 2019
0.42325 0.179 0.49475 0.271 0.45775 0.25475 0.4585 0.7985 Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding 4752340 6661150 0 0 4752340 6661150 0 0 Portfoliovoorstel Lichamelijke Opvoeding 1 voor 3- en 4-vmbo Voortgezet Onderwijs Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding Dic Houthoff, Ger van...
Behoort bij: Portfoliovoorstel LO1 vmbo
19 oktober 2015