Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 812
Checklist 'Verantwoord kiezen voor fundamenteel rekenniveau 1F' December 2012 2073910 2560320 0 0 Verantwoording 2012 SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede Mits de bron wordt vermeld, is het toegestaan zonder voorafgaande toestemming van de uitgever deze uitgave geheel ...
28 september 2021
Carmel College Salland februari 2017, Viola van Lanschot Hubrecht (SLO) Website: http://www.carmelcollegesalland.nl/ https://www.youtube.com/watch?v=EUxgJYsnN5E Contactpersoon: Harry te Riele (docent D&P) Van intersectoraal naar D&P Het Carmel College Salland in Raalte is in 2003 vanuit secto...
Behoort bij: Carmel College Salland
22 maart 2017
Redeneren - I Opdracht: Evalueren. Hieronder staat een opdracht waarin van leerlingen gevraagd wordt uitspraken over een beschreven situatie te beoordelen. Daarbij zullen ze de eigen kennis over het onderwerp, in dit geval gemiddelde, moeten inzetten om de juiste conclusies te kunnen trekken. Ze ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Redeneren I
12 maart 2015
Redeneren - II Opdracht: Analyseren, evalueren. Hieronder staat een opdracht waarin van leerlingen gevraagd wordt op basis van een beschrijving een bijbehorende grafiek te schetsen. Daarbij zullen ze vanuit de situatie moeten redeneren over de eigenschappen die de grafiek zou moeten hebben. Hierb...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Redeneren II
12 maart 2015
Lagere cognitie Lezen Toelichting Geef bij elk van onderstaande aanpassingen aan of u er aandacht aan wilt besteden in de les. Ga daarbij uit van (een) leerling(en) met specifieke onderwijsbehoeften dat een passend onderwijsaanbod nodig heeft. Vink in de tabel hieronder het hokje aan (door e...
Behoort bij: lezen lagere cognitie
22 december 2015
Schrijven Lagere cognitie Lagere cognitieve capaciteiten (IQ 70-85) Type aanpassingen bij doelen eind groep 6 en eind groep 8 Instructie Begin een stelopdracht samen met de leerling, zodat hij onder begeleiding de rode draad van zijn betoog op papier kan zetten ( modelling en scaffolding ). ...
Behoort bij: schrijven lagere cognitie
22 december 2015
QuickScan huidige en toekomstige situatie LOB Wat is de huidige situatie rond LOB bij u op school? Kies per categorie één uitspraak die uw huidige situatie het beste weergeeft. Zet een kruisje bij die uitspraak , in de kolom H . Doe dat voor alle categorieën. Kies per categorie één uitspr...
Behoort bij: Werkblad visie LOB
28 juli 2015
Wat kan bij elkaar - II Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (lineaire vergelijkingen) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht Wat kan bij elkaar I , een vergelijkbare opdracht rond me...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar II
29 mei 2015