Zoeken
verfijn de resultaten
In 2014 is SLO begonnen met het ontwikkelen van een leerlijn mondelinge taalvaardigheid, lezen en schrijven voor groep 1 en 2 van het tweetalig primair onderwijs. De leerlijn werd tijdens de pilotperiode jaarlijks uitgebreid en bijgesteld tot een complete leerlijn voor groep 1-8. De pilotscholen hadden ook behoefte aan een leerlijn spelling en grammatica. Spellen is geen op zichzelf staande vaardigheid, maar een hulpmiddel bij lezen en schrijven. Daarom is ook geen 'standaard' leerlijn uitgewerkt, zoals voor de andere drie domeinen, maar is gekozen voor het schrijven van een handreiking voor tpo-coördinatoren en/of tpo-leerkrachten
Revised learning strand English for the Caribbean context, specifically St. Eustatius and Saba.
Deze verkenning is uitgevoerd om te bepalen welke ERK-niveaus toegevoegd kunnen worden aan de eindtermen van de moderne vreemde talen.
Deze domeinbeschrijving beschrijft de wettelijke eisen voor de inhoud van het vak Engels in het primair onderwijs en de stand
van zaken van het te peilen domein.
Startnotitie voor de actualisatie kerndoelen Engels en Nederlands als vreemde taal voor St. Eustatius en Saba
Initial memorandum English and Dutch as a foreign language on Sint Eustatius and Saba.
Conceptexamenprogramma Engelse taal en cultuur voor vwo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma Engelse taal en cultuur voor havo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma Engelse taal en cultuur voor vmbo-bb, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.