Zoeken
verfijn de resultaten
De huidige vakkenstructuur wiskunde op de havo en in het vwo levert een aantal nadelen op voor leerlingen, leraren, decanen, schoolleiders en medewerkers van vervolgopleidingen. Zo concludeerden eerder de Nederlandse Vereniging voor Wiskundeleraren, de commissie Onderwijs van Platform Wiskunde Nederland en de Commissie Toekomst Wiskundeonderwijs. Naar aanleiding hiervan hebben de NvvW en SLO de knelpunten van de huidige vakkenstructuur geïnventariseerd. Dit zijn bijlagen bij het rapport.
Revised learning strand Maths for the Caribbean context, specifically St. Eustatius and Saba.
Analyse van zes conceptexamenprogramma’s die ontwikkeld zijn voor wiskunde in het vmbo.
Conceptexamenprogramma wiskunde maatschappij C&M voor vwo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma wiskunde maatschappij E&M voor havo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma wiskunde maatschappij E&M - vwo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma wiskunde natuur N&G voor havo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma wiskunde natuur N&G voor vwo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma wiskunde natuur N&T - havo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma wiskunde natuur N&T voor vwo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.