Zoeken
verfijn de resultaten
Een examenprogramma is geen onderwijsprogramma. Docenten dienen het examenprogramma - 'het wat' - te vertalen naar de praktijk - 'het hoe' - en er een onderwijsprogramma van te maken.
Een examenprogramma is geen onderwijsprogramma. Docenten dienen het examenprogramma - 'het wat' - te vertalen naar de praktijk - 'het hoe' - en er een onderwijsprogramma van te maken.
Een examenprogramma is geen onderwijsprogramma. Docenten dienen het examenprogramma - 'het wat' - te vertalen naar de praktijk - 'het hoe' - en er een onderwijsprogramma van te maken.
Een examenprogramma is geen onderwijsprogramma. Docenten dienen het examenprogramma - 'het wat' - te vertalen naar de praktijk - 'het hoe' - en er een onderwijsprogramma van te maken.
Een examenprogramma is geen onderwijsprogramma. Docenten dienen het examenprogramma - 'het wat' - te vertalen naar de praktijk - 'het hoe' - en er een onderwijsprogramma van te maken.
De kerndoelen vormen het belangrijkste (wettelijk) kader in je onderwijs. Ze geven aan wat je leerlingen moet aanbieden om zich verder te ontwikkelen in het vervolgonderwijs en te functioneren in de maatschappij.