Zoeken
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 12672
Deze werkvorm is een hulpmiddel voor leraren om na te gaan welke vervolgacties in fase 5 (HOE) je kunt inzetten passend bij het in fase 3 geanalyseerde probleem (WAT). De werkvorm laat je nadenken over WAT precies het leerprobleem is bij jouw leerling(en) in jouw les en HOE jij daar dan met een passende vervolgstap op kunt inspelen (fase 5).
27 juli 2021
Fase 5 : Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap : WAT en HOE? Inhoudsopgave TOC \o "1-3" \h \z \u Fase 5: Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap: WAT en HOE? PAGEREF _Toc77769251 \h 1 Voor we beginnen PAGEREF _Toc77769252 \h 2 Waarom deze werkvorm? PAGEREF _Toc7776...
Behoort bij: Formatief Evalueren - Tool Fase 5 word
27 juli 2021
Dit lesvoorbeeld, wiskunde - grafieken tekenen, laat zien hoe je een set van opgaven in je lesmethode formatief kunt gebruiken om succescriteria te verhelderen en aan te vullen, in interactie leerlingreacties verzamelen en leerling een rol te geven bij het analyseren van de leerlingreacties en hen zelf te laten nadenken over een passende vervolgactie.
27 juli 2021