Zoeken
verfijn de resultaten
Uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen annex Leerlijnen).
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Deze kennisbasis beschrijft de expliciete/geboekstaafde kennis van het vak en de vakdidactiek van rekenen/wiskunde.
Dit proefschrift analyseert de voortgang van het leren van breuken van groep 6 van het primair onderwijs tot en met klas 3 van havo en vwo.
In deze uitgave wordt verder ingegaan op de mogelijkheden van het koppelen van rekenen aan onderzoekend leren.
Dit protocol is bedoeld als hulp bij het ontwikkelen van rekenbeleid en het geven van goed rekenonderwijs.
In dit rapport beschrijft de Onderwijsinspectie resultaten van een onderzoek Reken- en wiskundeonderwijs aan (potentieel) hoogpresterende leerlingen.
In dit artikel staan vier concrete ideeën voor probleemoplossen die elke leerkracht eenvoudig kan aanpassen voor de leerlingen in de eigen groep.