Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2785
'ob Latijn leerdoelen'!$A$1:$H$95 'ob Latijn leerdoelen'!$1:$1 360 359 358 357 356 355 354 361 353 380 352 351 1 350 60 362 353 380 349 2 348 60 362 353 380 347 3 346 60 362 353 380 345 4 344 60 363 353 380 343 5 342 60 364 353 380 341 6 340 60 365 353 380 82 7 81 60 80 353 380 2 8 1 60 339 353 3...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Latijn ob vwo (Excel)
3 april 2020
'ob Grieks leerdoelen'!$A$1:$H$98 'ob Grieks leerdoelen'!$1:$1 363 362 361 360 359 358 357 356 392 355 354 1 353 56 365 356 392 352 2 351 56 365 356 392 350 3 349 56 365 356 392 348 4 347 56 366 356 392 346 5 345 56 367 356 392 344 6 343 56 368 356 392 78 7 77 56 76 356 392 2 8 1 56 342 356 392 5...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Grieks ob vwo (Excel)
3 april 2020
Herkennen van FE-gedrag bij leerling en leraar en de interactie daartussen Formatief e valueren als interactief proces Formatief evalueren (FE) is een interactief proces tussen leerling, medeleerlingen en leraar. De FE - cyclus beschrijft in vijf fasen welke stappen er moeten worden uitgevo...
30 augustus 2022
-333468 2358032 CONCEPT 0 0 CONCEPT Systematische Probleemaanpak voor redeneren 4912995 2716946 0 0 Docentenhandleiding Natuurkunde De systematische probleem aanpak plus (SPA+) is een manier voor leerlingen om te leren hoe ze redeneeropgaven in boeken, toetsen en examens kunnen aanpakken . De ...
Behoort bij: SPA+ docentenmateriaal versie natuurkunde
1 mei 2017