Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1319
Inhoud!$A$1:$H$74 Inhoud!$1:$1 Kern Subkern CE Leerdoelen bb Leerdoelen kb Leerdoelen gt Geschiedenis en staatsinrichting van Nederland sinds 1848-1914 X 8.1.5. Je noemt de namen van de Nederlandse staatshoofden in de periode 1848-1914 en plaatst hen in de tijd: Willem II, Willem III en Wilhe...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Geschiedenis bovenbouw vmbo
2 februari 2018
Hoe evalueren we het vernieuwde curriculum met onze leraren? Met leraren de verwachte effectiviteit en bruikbaarheid in kaart brengen Als je met onderstaande tabel de verwachte effectiviteit van de curriculumverandering in kaart brengt , is het voor iedereen helder wat je met de curriculum...
20 februari 2023
Denkraam formatief evalueren Inleiding Op IKC de Bosmark herontwerpen leerkrachten hun lessen om formatief evalueren in te bedden in hun lespraktijk. Dat gebeurt aan de hand van een denkraam , als hulpmiddel om de vijf fasen van formatief evalueren te expliciteren . Waarom formatief evalu...
Behoort bij: Denkraam formatief evalueren
1 april 2021