Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1701
MODULE : F iscale en vennootschappelijke winst - werk voor de accountant, de fiscalist of voor een fiscale rekenrobot? ( Computational thinking en de financieel specialist) Versie: TIME \@ "d-M-yyyy" 21-6-2017 Voorwoord Deze module is in oktober 2016 geschreven en besteedt aandacht a...
Behoort bij: Module fiscale vennootschappelijke winst
21 juni 2017
5 lessen voor ZML , niveau 1-4 Katern Inhoud meten Auteurs Mariel Cordang Projectleiding Nina Boswinkel Annette van der Laan Jos ter Pelle www.Rekenboog.nl Nove...
Behoort bij: Regenboog 1-4 Inhoud meten totaal
4 april 2019
Doorloopspel Toelichting Het doorloopspel haalt u als onderwijsontwikkelaar even uit het hier en nu en laat u nadenken over het toekomstige gebruik van de ontwikkelopbrengsten. In spelvorm gaat u samen met collega's na of uw les(senreeks) bestand is tegen allerlei onvoorziene situaties die met ...
Behoort bij: Doorloopspel
5 november 2019
Wat kan bij elkaar - I Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (meetkundige figuren) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht: Wat kan bij elkaar II, een vergelijkbare opdracht rond lineaire ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar I
29 mei 2015
Herkennen van FE-gedrag bij leerling en leraar en de interactie daartussen Formatief e valueren als interactief proces Formatief evalueren (FE) is een interactief proces tussen leerling, medeleerlingen en leraar. De FE - cyclus beschrijft in vijf fasen welke stappen er moeten worden uitgevo...
30 augustus 2022
Wat zijn zinvolle doelen om aan te werken in deze laatste periode van het schooljaar als het gaat om je aanbod aan kinderen in groep 1-2? Met suggesties voor de prioritering van doelen willen we onderbouwteams ondersteunen bij het keuzeproces om een passend aanbod voor onderwijs op afstand in te richten.
17 april 2020