Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2110
MODULE : F iscale en vennootschappelijke winst - werk voor de accountant, de fiscalist of voor een fiscale rekenrobot? ( Computational thinking en de financieel specialist) Versie: TIME \@ "d-M-yyyy" 21-6-2017 Voorwoord Deze module is in oktober 2016 geschreven en besteedt aandacht a...
Behoort bij: Module fiscale vennootschappelijke winst
21 juni 2017
5 lessen voor ZML , niveau 1-4 Katern Inhoud meten Auteurs Mariel Cordang Projectleiding Nina Boswinkel Annette van der Laan Jos ter Pelle www.Rekenboog.nl Nove...
Behoort bij: Regenboog 1-4 Inhoud meten totaal
4 april 2019
bjbj TAALBELEIDSPLAN voorbeeld 1 naam school] [periode-jaartallen 1.Inleiding Taal is het voertuig van onze gedachten. Daarmee is taal in zekere zin het belangrijkste vak dat kinderen op school kunnen leren. Om kennis te kunnen verwerven en gebruiken moeten leerlingen taalvaardig worden. Taalvaardig...
Behoort bij: voorbeeld 1
8 december 2015
Doorloopspel Toelichting Het doorloopspel haalt u als onderwijsontwikkelaar even uit het hier en nu en laat u nadenken over het toekomstige gebruik van de ontwikkelopbrengsten. In spelvorm gaat u samen met collega's na of uw les(senreeks) bestand is tegen allerlei onvoorziene situaties die met ...
Behoort bij: Doorloopspel
5 november 2019
Wat kan bij elkaar - I Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (meetkundige figuren) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht: Wat kan bij elkaar II, een vergelijkbare opdracht rond lineaire ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar I
29 mei 2015
bjbj 4n JN IH GL WH 1De toets begint bij de kennismaking met het gezin en wordt stilgelegd bij een beeld van Charly (4:48 Gezien de lichaamstaal die dit jongetje in dit beeld laat zien is dit jongetje (omcirkel het juiste antwoord A bang Bblij Cboos Dmoe Enieuwsgierig Fonzeker Gverdrietig Motiveer j...
Behoort bij: Toets DE PEDAGOOG CM
23 februari 2016
0.42325 0.179 0.49475 0.271 0.45775 0.25475 0.4585 0.7985 Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding 4752340 6661150 0 0 4752340 6661150 0 0 Portfoliovoorstel Lichamelijke Opvoeding 1 voor 3- en 4-vmbo Voortgezet Onderwijs Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding Dic Houthoff, Ger van...
Behoort bij: Portfoliovoorstel LO1 vmbo
19 oktober 2015
Herkennen van FE-gedrag bij leerling en leraar en de interactie daartussen Formatief e valueren als interactief proces Formatief evalueren (FE) is een interactief proces tussen leerling, medeleerlingen en leraar. De FE - cyclus beschrijft in vijf fasen welke stappen er moeten worden uitgevo...
30 augustus 2022