Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2757
SLO Leerdoelenkaart Duits: streefniveaus onderbouw voortgezet onderwijs voor gedifferentieerd onderwijs Vaardigheid BBL zit op niveau BBL zit boven niveau KBL/GL/TL zit op niveau BBL zit ver boven niveau KBL/GL/TL zit boven niveau Havo zit op niveau KBL/GL/TL zit ver boven niveau Havo zit bove...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Duits onderbouw vo
10 november 2017
SLO Leerdoelenkaart Frans: streefniveaus onderbouw voortgezet onderwijs voor gedifferentieerd onderwijs Vaardigheid BBL zit op niveau BBL zit boven niveau KBL/GL/TL zit op niveau BBL zit ver boven niveau KBL/GL/TL zit boven niveau Havo zit op niveau KBL/GL/TL zit ver boven niveau Havo zit boven ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Frans onderbouw vo
10 november 2017
MODULE: de organisatie organiseren - over het werk van managers Inhoudsopgave TOC \h \z \t "Hoofdstuk;1" Inleiding PAGEREF _Toc461485281 \h 5 Opdracht 1 PAGEREF _Toc461485282 \h 6 Opdracht 2 PAGEREF _Toc461485283 \h 8 Opdracht 3 PAGEREF _Toc461485284 \h 9 Opdracht 4 PAGEREF _Toc46148...
Behoort bij: Module Interne organisatie
14 februari 2017
MODULE: de organisatie organiseren - over het werk van managers Inhoudsopgave TOC \h \z \t "Hoofdstuk;1" Inleiding PAGEREF _Toc461485281 \h 5 Opdracht 1 PAGEREF _Toc461485282 \h 6 Opdracht 2 PAGEREF _Toc461485283 \h 8 Opdracht 3 PAGEREF _Toc461485284 \h 9 Opdracht 4 PAGEREF _Toc46148...
18 februari 2019
'Basisdocument vo'!#REF! Leerlijnen!#REF! 'Basisdocument vo'!$A$242 Leerlijnen!#REF! 361 362 363 364 365 366 367 358 10 14 368 369 19 19 19 370 371 19 19 19 372 368 373 19 19 26 374 368 375 19 19 19 376 377 368 378 19 19 19 44 45 50 55 368 379 19 19 19 60 380 381 68 382 383 384 19 19 19 385 384 ...
Behoort bij: Leerlijnen bewegingsonderwijs onderbouw
23 november 2015
bjbjK Oc oe Herziening examenprogramma's havo/vwo Vakdossiers 2002 Geschiedenis Herziening examenprogramma's havo/vwo Theo van Zon Enschede, december 2002 VO/1571/D/02-294 Vakdossiers 2002 Geschiedenis Verantwoording 2002 Stichting leerplanontwikkeling (SLO), Enschede Alle rechten voorbehouden. Niet...
Behoort bij: Vakdossiers 2002. Geschiedenis
18 februari 2019
Lesvoorbeeld wiskunde: Meer dan één manier In deze opgave moeten leerlingen eerst nadenken over de eigenschappen van lineaire vergelijkingen en dan een keuze maken voor criteria om ze in te delen. Daarmee vraagt de opgave om analyseren en creëren. Het gebruik van wiskundige begrippen vraagt om ev...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Meer dan één manier
1 april 2015
bjbjN Didactische handreiking bij de periodisering van Klassieke Talen Voortgezet Onderwijs Mannus Goris Ton Tromp Enschede, januari 2007 Didactische handreiking bij de periodisering van Klassieke Talen Voortgezet Onderwijs Verantwoording 2007 Stichting leerplanontwikkeling (SLO), Enschede Alle rech...
14 februari 2019