Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2407
Blad1!$A$1:$I$93 Blad1!$1:$2 Subkern Leerdoel Kern 1.1. Keuzes maken 3.1. Vraag en aanbod 6.1. Risico en verzekeren 6.3. Risico en beleggen 8.3. Conjuncturele verschijnselen 1. Schaarste 1. Je kan uitleggen dat beperkte middelen dwingen tot het maken van keuzes. 2. Ruil 3. Markt 4. Ruilen over ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart economie onderbouw
10 november 2017
De mammoetjacht Opdracht: Analyseren 1. Inleiding De prehistorie is, zo leren alle leerlingen in de brugklas, de periode waarover geen geschreven bronnen beschikbaar zijn. We moeten het doen met materiële bronnen. Wat betekent dit voor onze kennis van de prehistorie? Wat kunnen we er met zekerhei...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis De mammoetjacht
9 april 2015
230505 6815455 0 0 Kernvragen beoordeling Soort instrument Vragen over beoordeling met met mogelijke denkrichtingen. Doel Door de beantwoording van de vragen komen tot een passende invulling van de beoordeling. De voorbeelden kunnen hierbij helpen. Op meso -niveau kunnen de vragen ingezet worden...
Behoort bij: 13 Micro Meso Beoordeling Kernvragen MH
7 april 2016
Suggestie les / lessenserie Dat verzin je toch niet! Fictie en non-fictie Schooltype, leerjaar Leerjaar 1, hv Tijdsinvestering 2 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt inhoud andere vakken Leerlingen schrijven korte teksten om fictie...
Behoort bij: Fictie non fictie
4 mei 2016
Inhoud!$A$1:$H$74 Inhoud!$1:$1 Kern Subkern CE Leerdoelen bb Leerdoelen kb Leerdoelen gt Geschiedenis en staatsinrichting van Nederland sinds 1848-1914 X 8.1.5. Je noemt de namen van de Nederlandse staatshoofden in de periode 1848-1914 en plaatst hen in de tijd: Willem II, Willem III en Wilhe...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Geschiedenis bovenbouw vmbo
2 februari 2018