Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2189
bjbj 4n JN IH GL WH 1De toets begint bij de kennismaking met het gezin en wordt stilgelegd bij een beeld van Charly (4:48 Gezien de lichaamstaal die dit jongetje in dit beeld laat zien is dit jongetje (omcirkel het juiste antwoord A bang Bblij Cboos Dmoe Enieuwsgierig Fonzeker Gverdrietig Motiveer j...
Behoort bij: Toets DE PEDAGOOG CM
23 februari 2016
Titel: Sneeuwpop Vak: Natuurkunde Domein: Energie Sector: Vmbo 3D aspecten: Werkwijze: Onderzoeken Denkwijze: Structuur en functie 1. Introductie Aan de hand van een Concept Cartoon verdiepen leerlingen zich in de vraag of een sneeuwpop eerder smelt mét een jas aan of zónder een jas. Een Concept...
Behoort bij: A Na Energie Structuur Onderzoeken De sneeuwpop VMBO
1 december 2016
Aanwijzingen voor het observeren PRIVATE a. Algemene aanwijzingen Vooraf regelen Bepaal welke lessen u wilt gaan observeren. Het is niet altijd mogelijk of noodzakelijk om alle lessen te observeren. U kunt bijvoorbeeld vooral die lessen gaan volgen waarvan u verwacht dat ze problemen zullen ople...
31 oktober 2016
Evaluatie van een T&T - opdracht Met dit formulier kan een T&T opdracht geëvalueerd worden op de bijdrage aan de eisen van het examenprogramma. Deze evaluatie wordt uitgevoerd door een collega/docent of een externe deskundige. Op basis van de a ntwoorden op de vragen, kunnen in kolo...
Behoort bij: TenT Evaluatieformulier definitief november 2017
10 november 2017
Module 3 : Bewegen Voor de docent Dit is module 3 van de 6 modules horend bij het programma BasisNatuurWetenschappen . In dit bestand zijn leerlingenmateriaal en docentenmateriaal voor deze module samengevoegd tot één pakketje. Naast deze informatie is er: een alge mene handleiding voor docen...
Behoort bij: module 3 bewegen
20 januari 2017
bjbj TAALBELEIDSPLAN voorbeeld 1 naam school] [periode-jaartallen 1.Inleiding Taal is het voertuig van onze gedachten. Daarmee is taal in zekere zin het belangrijkste vak dat kinderen op school kunnen leren. Om kennis te kunnen verwerven en gebruiken moeten leerlingen taalvaardig worden. Taalvaardig...
Behoort bij: voorbeeld 1
8 december 2015
bjbj Schimptaal Een opdracht waarin leerlingen zich erin bekwamen zo welsprekend mogelijk te schelden Je kunt een boete krijgen als je een agent uitscheldt. Maar niet als je dat slim aanpakt, volgens Jaap de Berg. Als je het maar goed formuleert, kom je er wel mee weg, volgens hem Er lijkt veel voor...
Behoort bij: Schimptaal
1 december 2015