Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2492
Schrijfvaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs; een vakspecifieke genregerichte benadering Praktijkzitting proefschrift Cindy Kuiper, Utrecht, 8 oktober 2019 Samenvatting van het proefschrift Veel eerstejaars hbo-studenten hebben moeite met schrijfvaardigheid Nederlands. Om dit probleem he...
Behoort bij: Schrijfvaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs
1 november 2019
Leerlingen- en docentenenquêtes Toelichting Eén van de manieren om een lessenreeks te evalueren en zicht te krijgen op de bevindingen van leerlingen of docenten, is het afnemen van een enquête. Zodoende wordt duidelijk hoe leerlingen of docenten tegen de lessenreeks aankijken; wat zijn hun po...
Behoort bij: Leerlingen- en docentenenquetes
5 november 2019
bjbjK XW Herziening examenprogramma's havo/vwo Vakdossiers 2001 Geschiedenis Kenniscentrum Herziening examenprogramma's havo/vwo Jan Greep Iris Rugers Enschede, augustus 2001 KC/1113/D/01-155 Vakdossiers 2001 Geschiedenis Kenniscentrum Verantwoording 2001 Stichting leerplanontwikkeling (SLO), Ensche...
Behoort bij: Vakdossier geschiedenis 2001
18 februari 2019
'Leerdoelenkaart havovwo'!$A$1:$K$176 'Leerdoelenkaart havovwo'!$1:$1 Keuzes maken Ruilen Geld Welvaart Schaarste B. Hoe door beperkte middelen en ongelimiteerde behoeften consumenten, bedrijven, overheden en andere organisatie worden gedwongen om te kiezen en om bij dit kiezen te komen tot een g...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Economie bovenbouw hv
8 december 2017
Fase 5 : Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap : WAT en HOE? Inhoudsopgave TOC \o "1-3" \h \z \u Fase 5: Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap: WAT en HOE? PAGEREF _Toc77769251 \h 1 Voor we beginnen PAGEREF _Toc77769252 \h 2 Waarom deze werkvorm? PAGEREF _Toc7776...
Behoort bij: Formatief Evalueren - Tool Fase 5 word
27 juli 2021
Huidige en gewenste situatie op schoolniveau Soort instrument W er kbladen Doel In kaart brengen vanuit verschillende perspectieven (leidinggevende, leraar, leerling, etc.) wat van de huidige onderwijspraktijk behouden kan blijven en wat veranderd zou moeten worden in het geval van een nieuw op ...
13 mei 2016