Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1732
bjbjW 11 lessen voor VSO-ZML, niveau 9-12 Temperatuur Lessen voor niveau 9/10 Auteurs Mariel Cordang (SLO Projectleiding Nina Boswinkel (SLO Annette van der Laan (SLO Jos ter Pelle (SLO HYPERLINK "http://www.Rekenboog.nl www.Rekenboog.nl Juni 2011, herziening: juli 2013 Rekenboog.zml Het project Rek...
Behoort bij: Regenboog 9-12 Temperatuur totaal
4 april 2019
Denkraam formatief evalueren Inleiding Op IKC de Bosmark herontwerpen leerkrachten hun lessen om formatief evalueren in te bedden in hun lespraktijk. Dat gebeurt aan de hand van een denkraam , als hulpmiddel om de vijf fasen van formatief evalueren te expliciteren . Waarom formatief evalu...
Behoort bij: Denkraam formatief evalueren
1 april 2021
Het weer Opdracht : Analyseren 1. Inleiding Het weer wordt altijd besproken in Nederland. Het is veranderlijk en daarom interessant voor onderzoek. In deze opdracht leren leerlingen iets alledaags door de dagelijkse weersvoorspellingen zelf te controleren via hun eigen waarnemingen en metingen. ...
Behoort bij: Lesbrief Natuurkunde Het weer
12 maart 2015
3. Data verwerven Boekje 3 havo wiskunde A, domein E : Statistiek Uitwerkingen Verantwoording left 33020 2015 , SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede Dit lesmateriaal is ontwikkeld in het kader van de nieuwe examenprogrammas zoals voorgesteld door de commissie Toek...
16 augustus 2019
bjbjz dH dH dH dH 0A 9M dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH Thema December Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Thema December Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Auteurs Dineke de Hair Wim Hoogendijk Francien Schoondermark Projectleiding Nina Boswinkel (FIsme Ineke Ginjaar (CED-Groep J...
Behoort bij: Regenboog Thema December def 030111
4 april 2019
4. Statistische uitspraken doen Boekje 4 havo wiskunde A, domein E: Statistiek Uitwerkingen Verantwoording left 33020 2015 , SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede Dit lesmateriaal is ontwikkeld in het kader van de nieuwe examenprogrammas zoals voorgesteld door de co...
16 augustus 2019
Wat kan bij elkaar - II Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (lineaire vergelijkingen) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht Wat kan bij elkaar I , een vergelijkbare opdracht rond me...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar II
29 mei 2015