Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1359
Docente nhandleiding Lessenserie Kritisch denken Een kritische houding ontwikkelen in de bètavakken Vak/leergebied Scheikunde Kan ook vakoverstijgend in de bètavakken worden aangeboden. Schooltype/afdeling Voortgezet onderwijs Leerjaar Havo-vwo klas 4 en verder Is aan te passen naar havo-vwo...
Behoort bij: Grenzen aan de Chemie, docentenhandleiding
20 augustus 2020
bjbj Het ontwikkelen van opdrachten voor talentontwikkeling Doel Verschillende onderdelen voor talentontwikkeling op dezelfde wijze overzichtelijk beschrijven voor leerlingen Soort instrument Stappenplan met voorbeelden van formats voor opdrachtomschrijvingen Te gebruiken in de fase Ontwerpen Beoogd...
Behoort bij: Opdrachten talentontwikkeling
17 februari 2016
Balthasar Gerards Opdracht: Evalueren 1. Inleiding 'Balthasar Gerards' is, zoals bekend, de moordenaar van Willem van Oranje. In deze opdracht moeten leerlingen beredeneren waarom mensen, in heden en verleden, heel verschillend hebben geoordeeld over de (daad van de) moordenaar van Willem van Ora...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis Balthasar Gerards
12 maart 2015
Ubbo Emmius, Winschoten Januari 2017, Viola van Lanschot Hubrecht (SLO) Website: http://www.ubboemmius.nl/theater-en-dienstverlening.html Contactpersonen: Philip Koning () en Wendy Viel (docent drama) 'Je krijgt opdrachten om (theater)evenementen te organiseren, maar ook zorg je voor de publ...
Behoort bij: Schoolportret Ubbo Emmius Theater
3 februari 2017
Vakcollege Tilburg februari 2017, Viola van Lanschot Hubrecht (SLO) Website: www.vakcollegetilburg.nl Contactpersoon: Bert van Opstal (teamleider bovenbouw vmbo) Een breed aanbod van keuzearrangementen Vanaf augustus 2017 betrekt het Vakcollege Tilburg een nieuwe school. Hiermee is de fusie tuss...
Behoort bij: Vakcollege Tilburg 2
24 februari 2017
0.42325 0.179 0.49475 0.271 0.45775 0.25475 0.4585 0.7985 Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding 4752340 6661150 0 0 4752340 6661150 0 0 Portfoliovoorstel Lichamelijke Opvoeding 1 voor 3- en 4-vmbo Voortgezet Onderwijs Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding Dic Houthoff, Ger van...
Behoort bij: Portfoliovoorstel LO1 vmbo
19 oktober 2015
MODULE: D uurz aam beleggen Duurzame effecten van duurzame effecten Duurzame gevolgen van duurzame beleggingen Voorwoord Deze opdracht is in decembe r 2016 geschreven en is er op gericht om met een klas je te verdiepen in duurzaam beleggen. Waarom kiest een belegger voor een duurzame beleggingsp...
Behoort bij: Module duurzaam beleggen
7 maart 2017
'Basisdocument vo'!#REF! Leerlijnen!#REF! 'Basisdocument vo'!$A$242 Leerlijnen!#REF! 361 362 363 364 365 366 367 358 10 14 368 369 19 19 19 370 371 19 19 19 372 368 373 19 19 26 374 368 375 19 19 19 376 377 368 378 19 19 19 44 45 50 55 368 379 19 19 19 60 380 381 68 382 383 384 19 19 19 385 384 ...
Behoort bij: Leerlijnen bewegingsonderwijs onderbouw
23 november 2015
MODULE: M arketing - van theorie tot praktijk Versie: TIME \@ "d MMMM yyyy" 21 juni 2017 Voorwoord Deze module is door een tweetal docenten in oktober 2016 geschreven en draait om marketing . Marketing is zowel onderdeel van het CE (domein E2: marketingbeleid) als van het SE (...
Behoort bij: Module Marketing
21 juni 2017
bjbjN f5 Wat is Nederland voor een land Leerlingenmateriaal, leerlinggestuurd havo en vwo Voortgezet onderwijs Maatschappijleer nieuw examenprogramma Tweede Fase 2007 Maatschappijleer nieuw examenprogramma Tweede Fase 2007 Bert de Weme Enschede, januari 2006 VO/3087/D/06-319 Wat is Nederland voor ee...
Behoort bij: Maatschappijleer en wiskunde op havo en vwo
18 februari 2019