Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 756
Fase 5 : Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap : WAT en HOE? Inhoudsopgave TOC \o "1-3" \h \z \u Fase 5: Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap: WAT en HOE? PAGEREF _Toc77769251 \h 1 Voor we beginnen PAGEREF _Toc77769252 \h 2 Waarom deze werkvorm? PAGEREF _Toc7776...
Behoort bij: Formatief Evalueren - Tool Fase 5 word
27 juli 2021
Criterialijst evalueren ontwerpeisen Toelichting Om te achterhalen of uw les(senreeks) daadwerkelijk beantwoordt aan uw geformuleerde ontwerpeisen , en om na te gaan om de les(senreeks) ook logisch in elkaar steekt, is het nalopen van een criterialijst een goede evaluatieactiviteit. ...
Behoort bij: Criterialijst evalueren ontwerpeisen
28 juli 2015
Wat is de beste energiebron? Opdracht : Evalueren 1. I nleiding Leerlingen gaan van verschillende energiebronnen de voor- en nadelen onderzoeken en vormen zich hierover een mening op basis van argumenten. Zij uiten hun mening in een discussie en reflecteren hierop door het schrijven van een arti...
Behoort bij: Lesbrief Natuurkunde Wat is de beste energiebron
12 maart 2015
'Checklist Gezonde Leefstijl'!#REF! image1 26 25 12 13 14 15 16 17 18 19 35 9 36 10 37 38 24 30 6 46 1 47 2 20 3 7 4 8 5 26 12 13 14 15 16 17 18 19 11 29 0 22 1 41 2 45 3 23 21 42 40 28 4 43 5 27 39 44 31 34 32 33 'Checklist Gezonde Leefstijl'!$C$19 A 'Checklist Gezonde Leefstijl'!$A$21:$A$2...
Behoort bij: Tool quickscan spinnenweb en gezonde leefstijl
3 maart 2016
Observatieschema In dit document vind t u een : i nstrument voor het observeren van leerlingen en leerkrachten ; i nstrument voor observeren van leerlingen en docenten met lopend lesverslag . Instrument voor het observeren van leerlingen en leerkrachten Door leerlingen en leerkrachten te observ...
31 oktober 2016