Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1483
Beoordeling boekdoos Boekdoos van: Klas: Titel boek: Schrijver boek: Naam b eoordelaar 1: Naam b eoordelaar 2: Naam b eoordelaar 3: Onderdeel Beoordelaar 1 Beoordelaar 2 Docent Pnt. docent herhaald Samenvatting: m.n.o. (geen punten) 10 voorwerpen: max. 6 pnt. per voorwerp, (2 cita...
Behoort bij: Beoordeling fictie opdracht boekdoos
14 juli 2016
Vakcollege Tilburg februari 2017, Viola van Lanschot Hubrecht (SLO) Website: www.vakcollegetilburg.nl Contactpersoon: Bert van Opstal (teamleider bovenbouw vmbo) Een breed aanbod van keuzearrangementen Vanaf augustus 2017 betrekt het Vakcollege Tilburg een nieuwe school. Hiermee is de fusie tuss...
Behoort bij: Vakcollege Tilburg 2
24 februari 2017
726375 525 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een hoge mate van detaillering Gebaseerd op de lay-out van de opdrachten van Ubbo Emmius in Stadskanaal 0 0 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een hoge mate van detaillering Gebaseerd op de lay-out van de ...
Behoort bij: opdrachtformat 3 T&T
4 augustus 2020
bjbj Ty 9v Ty 9v 9v _v Ty VWO 6 BIOLOGIE SchoolOnderzoek 1 16 november 2011 12.15 14.45 uur 150 min VWO B1 Thema 1 t/m 7, behalve Thema 3 VWO B2 deel 3 Thema 7 BS 2 t/m 5 en Thema 11 36 vragen Alle meerkeuzevragen 2 punten Veel succes Hulpmiddelen BINAS en rekenmachine (geen GRM Hieronder zie je ee...
Behoort bij: Voorbeeld Dr Nassau College
23 februari 2016
bjbjz dH dH dH dH 0A 9M dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH dH Thema December Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Thema December Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Auteurs Dineke de Hair Wim Hoogendijk Francien Schoondermark Projectleiding Nina Boswinkel (FIsme Ineke Ginjaar (CED-Groep J...
Behoort bij: Regenboog Thema December def 030111
4 april 2019
Lesvoorbeeld wiskunde: Meer dan één manier In deze opgave moeten leerlingen eerst nadenken over de eigenschappen van lineaire vergelijkingen en dan een keuze maken voor criteria om ze in te delen. Daarmee vraagt de opgave om analyseren en creëren. Het gebruik van wiskundige begrippen vraagt om ev...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Meer dan één manier
1 april 2015
Wat kan bij elkaar - I Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (meetkundige figuren) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht: Wat kan bij elkaar II, een vergelijkbare opdracht rond lineaire ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar I
29 mei 2015