Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1483
R_ bjbjLULU RW 3_ 3_ 3_ nq 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ Qd Qd Qd 3_ Qd 3_ Qd Qd Mk 3_ Vt Vt Mk Mk Vt 3_ 3_ Qd 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ Activerende schrijflessen De publicatie Activerende lees- en schrijflessen (SLO, 2008) beschrijft uitvoerig een aantal werkvormen om het schrijfonderwijs activerend en ...
Behoort bij: S Download Activerende schrijflessen
1 december 2015
SWOT Analyse Soort instrument Invulschema Doel Het a nalyseren van sterke en zwakke punten, kansen en bedreigingen van huidig onderwijs in een bepaald vak( onderdeel ). Hiermee kan de basis gelegd worden voor eventuele vervolgstappen in het ontwikkelen of verbeteren van een les(senreeks). Leerp...
Behoort bij: 16 Meso SWOT Analyse MH
7 april 2016
230505 6815455 0 0 Kernvragen beoordeling Soort instrument Vragen over beoordeling met met mogelijke denkrichtingen. Doel Door de beantwoording van de vragen komen tot een passende invulling van de beoordeling. De voorbeelden kunnen hierbij helpen. Op meso -niveau kunnen de vragen ingezet worden...
Behoort bij: 13 Micro Meso Beoordeling Kernvragen MH
7 april 2016
Inhoud!$A$1:$H$74 Inhoud!$1:$1 Kern Subkern CE Leerdoelen bb Leerdoelen kb Leerdoelen gt Geschiedenis en staatsinrichting van Nederland sinds 1848-1914 X 8.1.5. Je noemt de namen van de Nederlandse staatshoofden in de periode 1848-1914 en plaatst hen in de tijd: Willem II, Willem III en Wilhe...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Geschiedenis bovenbouw vmbo
2 februari 2018
Bewerking les / lessenserie uit een leergang Een verhaal herschrijven vanuit een bijpersonage, Talent onderbouw, vwo/gym, leerjaar 2, hoofdstuk 1 Schooltype, leerjaar vwo-gymnasium leerjaar 2 Tijdsinvestering 2 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register cent...
Behoort bij: Talent fictie perspectief hv2 d
4 januari 2017